Japanski kompakt modernog izgleda i kvalitetne izrade, Honda Civic, od nedavno je u ponudi i sa 1,6-litrenim dizelskim agregatom. Iako spoj marke sportskog imidža i štedljivog dizelaša obujma 1597 ccm u najmanju ruku zvuči neobično, kombinacija je prvoklasna. Motor razvija 120 konjskih snaga na 4000 okretaja u minuti i 300 Nm pri 2000 o/min. Ovaj i-DTEC sa 170 kilograma težine najlakši je dizelski agregat na svijetu. Tih je, uglađen i startan, te elastičan. Čak i u višim stupnjevima prijenosa reagira brzo. Ubrzanja su za pohvalu - do stotke stiže za 10,5 sekundi - a dojam u automobilu još je i bolji. Tome svakako doprinosi i odličan ručni mjenjač sa šest stupnjeva prijenosa. Honda Civic 1,6 i-DTEC postiže maksimalnih 207 km/h.
Po tvorničkim specifikacijama, troši 3,7 litre goriva na stotinu prijeđenih kilometara. Nama je tijekom testa trošio 4,7 l/100 km, što bi bio odličan rezultat i u povoljnijim uvjetima vožnje, a pogotovo je za pohvalu u većinski gradskim kilometrima pri niskim zimskim temperaturama. Nisku potrošnju prate i niske emisije CO2 - samo 98 grama po kilometru. Kupci novih automobila taj će podatak znati cijeniti nakon 1. srpnja, jer mu nove trošarine neće povećati cijenu.
I inače smo ljubitelji dizelskih motora, a isprobani Civic svrstavamo u red aduta kojima ćemo ubuduće objašnjavati vlastitu sklonost tom tipu motora. Motor je zaista odličan, a Civic s njim i Comfort paketom opreme košta 181.000 kuna.
>> Najprostraniji kompakt mami praktičnošću i genima sportaša